Kwaliteit en veiligheid
Kwaliteit vinden wij uiteraard van groot belang bij CosMedic. Onze plastisch chirurgen volgen actief nascholingen en regelmatig vinden er controles plaats door collega plastisch chirurgen vanuit het land (zogenaamde visitaties). Zij zijn allen lid van de NVPC (Nederlandse Vereniging voor Plastische Chirurgie).
Vertrouwde en veilige zorg
Al onze medewerkers voeren hun werk zo nauwkeurig mogelijk en met maximale inzet uit. We willen immers dat u als cliënt tevreden bent en blijft. Voor alle facetten van onze organisatie hebben wij strikte interne richtlijnen opgezet. Zo weten we zeker dat al onze medewerkers op dezelfde manier werken en kunt u rekenen op vertrouwde en veilige zorg.
Complimenten, tips en klachten
Equipe Zorgbedrijven is de overkoepelende organisatie van
Velthuis kliniek - www.velthuiskliniek.nl
Xpert Clinics - www.xpertclinics.nl
Xpert Handtherapie - www.xperthandtherapie.nl
Cosmedic - www.cosmedic.nl
Alle behandelklinieken van Equipe Zorgbedrijven hebben het belangrijke ZKN-keurmerk.
ZKN staat voor Zelfstandige Klinieken Nederland. ZKN-klinieken bieden:
- Hoge kwaliteit medische zorg
- Korte wachttijden
- Persoonlijke aandacht
- Innovatieve behandelmethoden
- Uitstekende service en nazorg
- Verzekerde en onverzekerde zorg
- Al onze medewerkers staan voor maximale inzet en optimale zorg.
Wij willen dat u tevreden bent en blijft en dat u zich ambassadeur voelt van onze organisatie.
Om ons te kunnen blijven verbeteren, vinden wij het belangrijk dat u uw ervaringen met ons deelt.
Het kan ook zijn dat u een klacht heeft over de resultaten van een behandeling, over de behandelaar, of anderszins. Voor u is het belangrijk om te weten dat
- Equipe Zorgbedrijven uw klacht heel serieus neemt;
- Wij strikt vertrouwelijk omgaan met uw gegevens;
- Wij samen met u altijd zoeken naar een oplossing.
Wat doet u als u een klacht heeft?
- Bij voorkeur bespreekt u uw klacht eerst met uw behandelaar;
- Als dat contact voor u niet voldoende resultaat oplevert, kunt u via het klachtenformulier uw klacht indienen. De klacht komt terecht bij de klachtenfunctionaris van Equipe Zorgbedrijven.
- Kunt, of wilt u niet via de digitale route uw klacht indienen? Schrijf dan een brief aan Equipe Zorgbedrijven, t.a.v. Klachtenfunctionaris, Flight Forum 130, 5657 DD, Eindhoven.
Wat gebeurt er met uw klacht?
De klachtenfunctionaris stuurt u binnen 5 werkdagen een ontvangstbevestiging. Vervolgens zal deze telefonisch met u contact opnemen om u te informeren over de behandeling van uw klacht en om aan te geven wat u van de klachtenfunctionaris kunt verwachten. De klachtenfunctionaris probeert de klacht vanzelfsprekend naar tevredenheid voor u op te lossen. De klachtafhandeling gebeurt binnen de kaders van de Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen Zorg (Wkkgz).
Als u er niet uitkomt met de klachtenfunctionaris…
Mochten wij de klacht uiteindelijk niet naar tevredenheid kunnen oplossen, dan kunt u een klacht indienen bij De Geschillencommissie Zorg. Voor meer informatie hierover kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris van Equipe Zorgbedrijven. Lees meer op www.degeschillencommissiezorg.nl/
Wanneer er sprake is van eventueel geleden materiële of immateriële schade, dan kunt u de kliniek via Equipe Zorgbedrijven aansprakelijk stellen. Om dit traject in gang te zetten, neemt u ook contact op met de klachtenfunctionaris van Equipe Zorgbedrijven via klachten@equipezorgbedrijven.nl.
Zijn er kosten verbonden aan het indienen van een klacht bij uw kliniek?
Nee, daar zijn voor u geen kosten aan verbonden.